Ultima data cand Grand Theft Auto a facut tranzitia de la o generatie la urmatoarea, Rockstar a profitat de oportunitatea de a modifica concentrarea francizei, modificandu-se undeva la aspectele prezente in Grand Theft Auto : San Andreas. Nu a fost pe placul tuturor, dar am apreciat schimbarea. Am simtit ca seria de jocuri Saints Row avea lumea jocului open world a crimelor acoperita si am fost bucuros ca GTA se concentra cumva catre alt teritoriu.
Eu cred ca scriitori de la Rockstar au poate cea mai buna ureche pentru dialog decat oricine scrie jocuri in ziua de azi, si am fost multumit ca filmuletele din Grand Theft Auto IV au fost realizate cum trebuie, concentrandu-se pe dezvoltarea personajului, decat crearea unei scuze ce te va duce la urmatoarea misiune. Acum Grand Theft Auto va fi tranzitionat inevitabil din nou de la o generatie de console la alta, si ma astept ca Rockstar sa profite de ocazia de a reevalua directia in care a luat-o seria, asigurand viitorul jocurilor GTA.
Nu am idee unde ar putea duce seria cei de la Rockstar, insa sper ca merge impotriva intelepciunii conventionale in design-ul jocului, cum ca lumea mai mare este o lume mai buna. Acestia se concentreaza mai mult pe marimea jocurilor, precum The Witcher 3 si The Crew, si avand in vedere ca Grand Theft Auto V este mult mai mare decat Grand Theft Auto IV geografic, Rockstar s-ar putea sa simta o presiune anumita pentru a continua sa faca jocurile mai mari.
Dar decat sa merg mai in latime, eu m-as concentra in profunzimea jocurilor GTA. In loc sa aiba o lume mai mare si mai multe personaje principale decat trio-ul celor de la GTA V, as prefera sa fie un joc mai concentrat care imi permite sa cunosc o pereche de personaje mai bine decat acum.